Wednesday 13 July 2016

Day 4





Kör från Wurzburg till Belfort. Garmin hjälpte till med ruttplaneingen men jag började få ont om i arslet så jag satte en rutt på motorvägar. Efter dryga halvtimmen blev det totalstopp





Tur att jag kan tänka på hur fint det var för inte så längesen

Väl framme i Belfort får jag reda på att min kompis Radu har fått problem med bilen och kommer bara vid lunch imorgon,  så jag har hela Queen size sängen för mig själv. På gott och ont.. Nu laddar jag med lite hasselnötsbrännvin och sedan är det ut på stan


Det var som att befinna sig i en fransk film. Två algerier och en italienare,  astrevliga, och jag pratade franska med de hela kvällen. Det gick bara bättre och bättre allt eftersom jag svepte fler och fler belgiska körsbärskriek. Nu på hotellet och håller på att svimma av trötthet


No comments:

Post a Comment